4.08.2009

.

aslında son derece farkındayım sorumluluklarımın.. söz verdim, sevgili godsy'e mim yazacağım dedim. ama yazamıyorum.. bi süredir vakit ayıramıyorum. dün akşam 22.30' a kadar çalıştım, üzerinize afiyet.. eve gidince de bi köşeye bayılıp kaldım elbet..
üstelik o mimi yazmadan, başka bişi de yazmamalıyım gibi geliyo.. önce onu çıkarmalıyım aradan sanki. ne bilim..
yaktın beni godsy!


bu arada yarın ve ondan sonraki akşam yapılacak olan "leonard cohen" konserine gidecek olanınız varsa, gözüme gözükmesin.. bu vesile ile bana verdikleri üç kuruş maaşla kıt kanaat geçinmeme sebep olup da öleyazmış bi ustanın belki de son performansını canlı izleme şansını elimden aldıkları için, iş yerim de gözüme gözükmesin.. ben yapamazken yapanlar da kör kuyulara gelsin.. allah kahretmesin!

6 yorum:

godsyndrome dedi ki...

Böyle olcağını bilsem yaparmıydım bu eşekliği :D istediğini yaz sen müdür,mimi de ne zaman istersen o zaman yaz.Bi suçluluk oluştu bünyede pislik gibi hissediyorum kendimi.Böhüüü :D

polly dedi ki...

yok be hacı, ne eşekliği :)
düşünmekten beynime kramplar girdi de, ondan bu bok atmalar..
kimim lan ben diye, gecelerce uykumdan sıçrayarak uyandım..
hala da bulamadım, bulunca yazcam :)

bi dost dedi ki...

yazının ilk satırı görünmüyor sanırım. "yazacağım dedim. ama yazamıyorum.." ile mi başlıyor;? bende öle görünüyor da.

polly dedi ki...

gaaayet öle başlıyor sevgili bi dost.. tamam, seçkin bi başlama yöntemi olmayabilir ama senin de sık sık dediğin gibi.. "benim blogum, istediğimi yazarım"
:D
şaka yaw, tamam.. başlık fln mı bulsam ki? uzaydan gelmiş gibi görünmese..

bi dost dedi ki...

:)))))) ay pardonn, hayır başlangıçta bi sorun yok zaten de, sanki böyle bi satır daha varmış gibi geldi bana, üstten beyaz noktacıklar görünüyodu, ben de sandım görünmeyen satırın parçacıkları onlar... çok pardon ahaha:D

polly dedi ki...

yahu sen haklıymışsın... hakkaten çıkmamış ilk satır.. benden daha şuurlusun be bi dost :D

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!