24.08.2009

MiLaD

gökyüzü, yeryüzüne mi yaklaştı?
güneş, eskisinden daha mı karamsar hakkımızda?
kış; soğuğundan önce, melankolisini mi gönderdi üstümüze?

daralıyorum!
her şey üstüme üstüme geliyor adeta...
beynimi durdurasım, bi kenarda nadasa bırakasım var.
aklıma sorunlardan başka bişi getiremiyorum..işime de odaklanamıyorum.
ellerim sadece mouse üzerinde, bloglara tıklıyor.. ya da arada gelen fw maillere..
ay sonu gelmek üzere, yapmam gereken çok şey var halbuki..

hayatta ne kadar çok düşünecek sorun olduğuna şaşırıyorum...
sorunlarıyla baş edemeyen, "düşünmeden duramıyorum" diyen insanlara; bir psikolog edası ile acırken; şimdi neden bahsettiklerini anlayabiliyorum.. beyin, insanın hükmedemediği bi organı aslında.. benimki asilikte ve çılgınlıkta sınır tanımıyor.. hükmedemiyorum, kendimi dinletemiyorum..
ne müzik dinleyesim var, ne elime kitap aldım aylardır...
kelimelerim bile amatörleşiyor günden güne...
değişiyorum, tersine evriliyorum...
çok üzülüyorum!

bir yerden suyun dibine çeken sorunlarıma inat; yüksek lisans gibi, minik tatil planları gibi, yeni kariyer hevesleri gibi can simitleri atarak kendimi hayatta tutuyorum.. ama benden daha iyi beynimin kapasitesi... yemiyor lanet.. herşeyin farkında ve artık ağzına çalınan birer kaşık baldan sıkıldı...

ben hayatın karşısında durma kararı alıyorum bundan sonra.. kimseyi memnun etmek zorunda olmadığımı, 28 yaşında idrak ediyorum.. ben ki; evde dolanırken, yan odada uyuyan ev arkadaşım rahatsız olmasın diye parmak uçlarımda yürüyen bi insanım... artık herkes gibi kapıları çarpan olacağım.. yaşadığım 28 yılın, kaçını iyi hatırladığımı sorguluyorum... üzüntülerimi anlatmadan, hüznümü sıçratmadan yaşadığımı farkediyorum...

benim canım herkesten çok yanar.. benim içim herkesten daha narin... kendimi yormaktan, kalkan etmekten vazgeçiyorum... 28 yıldır ilk defa, kendimi herkesten daha çok sevmem gerektiğini anlıyor ve saygı duyuyorum...

bu vesile ile; ilgili ilgisiz herkese, bundan sonra bende görecekleri değişimleri bu kararıma yormalarını ve geçmiş 28 yılın hatrına birazcık toleranslı davranmalarını rica ediyorum..

3 yorum:

bi dost dedi ki...

eminim başkalarını mutlu etmeye çalışmaya devam edeceksin:) üzgünüm ama öyle.

merve* dedi ki...

28 yılın alışkanlığını atmak zor olur sanırım..
ama yapmak şart.

PoLLy dedi ki...

sevgili bi dost; sen niye bu kadar karamsarsın ki :(

sevgili merve; çok doğru bir noktaya parmak bastın.. şart evet, ama nasıl?

 
MüTeveLLi HeYeTi © 2009. BaLıK GöZüNDeN İNeK!